A svéd Electrolux Group háztartásigép-gyártó vállalat bővíti üzemberuházásait Kínában az egyre növekvő középosztály igényeinek kielégítése érdekében – jelentette be Ramon Sariego-Villar, az Electrolux China ügyvezető igazgatója.
Kína nemcsak a világ második legnagyobb gazdasága, hanem a középosztálybeli fogyasztói réteg is nagyon gyorsan növekszik, ők pedig jó minőségű termékeket keresnek
– mondta. Az Electrolux gyártóüzemek létesítésével folyamatosan bővítette jelenlétét Kínában és egy kutatás-fejlesztési központot is létrehozott Sanghajban. A cég már mintegy száz stratégiai partnerrel áll kapcsolatban Kínában.
A hangcsoui üzemünk nemcsak Kína, hanem az ázsiai és csendes-óceáni térség számára is gyárt termékeket
– ismertette Sariego-Villar.
Az elmúlt három évben Kínának sikerült átlagosan 4,5 százalékos éves növekedést elérnie, messze meghaladva a globális átlagot.
Az Electrolux is jól teljesített ebben az időszakban.
Üzleti integrációval az Electrolux China 2020-ban 61 százalékkal, 2021-ben pedig 58 százalékkal növelte a forgalmát
– mondta Sariego-Villar. Hozzátette: a kínai piac stratégiai jelentőségű az Electrolux számára. Tovább bővítik kínai beruházásaikat, és igyekeznek tovább növelni a márka ismertségét Kínában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.