BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új szolgáltatóközpontot nyit és 150 szakembert vesz fel a Fressnapf

A Fressnapf célja, hogy elsődleges kapcsolódási ponttá váljon a háziállatok és a kisállattartók között: a Fressnapf International Business Services (FIBS) 24 órás tanácsadást, a kisállat-gondozást vagy a digitális állatorvos szolgáltatást is nyújt majd.

Több mint 150 pénzügyi, üzleti és technológiai szakembert vesz fel új budapesti szolgáltatóközpontjába a Fressnapf állateledelt és  -felszerelést árusító áruházlánca. 

Berlin,,Germany,-,May,29,,2018:,Fressnapf,Pet,Food,Store.
Berlin, Germany - May 29, 2018: Fressnapf pet food store. Fressnapf Tiernahrungs GmbH is a German franchise company for pet food
Fotó: Shutterstock

A Fressnapf | Maxi Zoo több ezer főt foglalkoztat Európa-szerte. A német hátterű vállalat következő lépése, hogy az 57 meglévő magyarországi üzletén túl tovább bővítse a helyi tevékenységét: 

egy teljesen új üzleti szolgáltatóközpontot nyit Fressnapf International Business Services (FIBS) néven Budapesten, és több mint 150 szakembert foglalkoztat majd. 

A Fressnapf célja, hogy elsődleges kapcsolódási ponttá váljon a háziállatok és a kisállattartók között. A Fressnapf International Business Services szolgáltatóközpont olyan „ökoszisztémát” hoz létre, amely egyesíti a kereskedelem, a logisztika és a beszerzés területeit. A központ teljeskörűen támogatja az állattartókat és a -tenyésztőket, ideértve például a 24 órás tanácsadást, a kisállat-gondozást vagy a digitális állatorvosi szolgáltatást. 

Az új Fressnapf-központ nemcsak a helyi stratégiai célokat támogatja, hanem a többi európai Fressnapf | Maxi Zoo leányvállalatét is.

Az új szolgáltatóközpont felépítéséhez a Fressnapf csoport a Hays Hungaryt bízta meg a megfelelő szakemberek megtalálásával és felvételével. A toborzási projekt 2022 őszén indult, a központ körül nagy aktivitást mutatnak az álláskeresők. 

Az állateledelen még nem spórolnak a kutya- és macskatartók

A Nyugat-Európában tapasztalt hobbiállattartási láznál kisebb utóhatása volt a Covidnak és a nyomában kialakult széles körű home office munkarendnek Magyarországon, ahol a pet boom ugyan elmaradt, de a korábbinál jóval több állatfelszerelési terméket vásároltak a kutya- és macskatulajdonosok.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.