Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatója szerint négy óra alatt mintegy ötmillió felhasználót regisztráltak a Threads elindítását követően. A Twitter riválisának szánt felület a hosszabb bejegyzések lehetőségével, valamint néhány híresség támogató ajánlatával próbálja elcsábítani a felhasználókat Elon Musk platformjától.
A Facebook és az Instagram tulajdonosa 15 órával előrehozta az Egyesült Államokban az alkalmazás bemutatását, amely éjfélkor élesedett az Egyesült Királyságban, így összesen 100 országban vált szabadon elérhetővé az Apple és a Google alkalmazásboltjaiban, bár a szabályozási aggályok miatt
az Európai Unió tagállamai kivételt képeznek
Az olyan márkák, mint a Billboard, az HBO, az NPR és a Netflix, az indulás után perceken belül létrehozták a saját fiójukat az új platformon. A Meta közölte, hogy már nemcsak a cégvezető, de olyan sztárok is megtalálhatók rajta, mint Shakira vagy Gordon Ramsey, egy friss jelentés szerint pedig Oprah Winfrey-t és a dalai lámát is megkeresték, hogy regisztráljanak ők is.
Az elmúlt években több, a Twitterre feltűnően hasonlító alkalmazás is felbukkant, például a Donald Trump-féle Truth Social és a Mastodon. Egy másik ilyen, a Bluesky pedig azt állította, hogy rekordforgalmat ért el, miután a Tweetdeck-használat korlátozását bejelentette. Ezek a próbálkozások azonban még mindig kismiskák a más cégek ötleteit rutinszerűen megvalósító Mark Zuckerberg Metája mellett.
A Meta–Twitter-viadal durvább lesz, mint egy szőnyegbombázásBár a Twitternek több kisebb versenytársa volt eddig is, a Meta Platforms új Threads nevű alkalmazása minden eddigi kihívásnál fenyegetőbb, hiszen a Facebookot felépítő cég nagyon jól tudja, hogyan kell nagy online platformokat működtetni, és a sokáig élenjáró Twitterrel ellentétben pénzgondjai sincsenek. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.