Szeptember 4-ig indítható ingyenes töltés a Lidl e-Charge alkalmazással, azt követően indulhat a fizetős rendszer Magyarországon is. A Lidl e-charge applikáció megszűnik, helyette a villanyautósok a jövőben három különböző módon vehetik igénybe a szolgáltatást az áruházak nyitvatartási idejében – írta meg a Villanyautók.hu.
A töltést a Lidl Plus alkalmazásból, a Lidl oldalán keresztül indíthatják el, valamint harmadik opcióként úgynevezett roaming megoldást is választhatnak majd a vásárlók.
A pontos díjazást a későbbiekben teszi nyilvánossá az áruházlánc.
A Lidl már nyolcadik éve támogatja Magyarországon is az elektromobilitást. Az első 50 kilowattos elektromosautó-töltőket 2016 őszén telepítették néhány budapesti áruház parkolójába. Eleinte a töltők korlátozás nélkül használhatók voltak, így azonnal az elektromos autókat használó taxisok kedvelt állomásává váltak a parkolók. Ezt követően a Lidl feliratokkal jelezte, hogy a töltőket a vásárlóknak szánják, az oszlopok pedig kizárólag az üzletek nyitvatartási idejében lehetett használni.
Jelenleg 115 Lidl áruháznál vehető igénybe a töltési szolgáltatás.
Az áruházak parkolóiban összesen 208 töltőoszlopnál, 483 csatlakozópont várja a villanyautósokat, akik hetente átlagosan 4500 töltést indítanak a töltőoszlopokról.
2020 nyarán elindult a Lidl eCharge applikáció, amiből 30 perces töltési ciklusok voltak indíthatók, míg az oszlopok kezelőszerveivel elindított töltések 10 perc után leálltak. A környező országokban 2022-től sorra váltottak az ingyenesről fizetős rendszerre, így például Csehországban, Franciaországban, Németországban, Szlovákiában, idén tavasztól pedig Ausztriában is fizetni kell a szolgáltatásért.
Panaszkodnak a Lidl vásárlói, mert túl gyors a kiszolgálásMegosztják a Lidl vásárlóit a gyors tempót diktáló pénztárosok. Voltak olyan vásárlók, akik kiemelték, hogy sürgetve érzik magukat, amit nem szeretnek, de vannak olyan vélemények is, amelyek kifejezetten pozitívan értékelik a pénztárosok tempóját. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.