Nagyon úgy tűnik, hogy hiába minden fogadkozás a repülőtársaságok és légiirányítás részéről, ami a helyzet rendezését illeti, továbbra is a teljes káosz jellemzi a légi közlekedést. Vasárnap este az Utazómajom tudósítása szerint már 24 órája várakoztak Burgaszban a W6 2479 Wizz Air járat utasai. Eredetileg a gépnek július 13-án szombat este, 22.50-kor indult volna elindulnia Budapestről, ami aztán fordult volna vissza a magyar fővárosba, a járatot azonban időközben törölték.
A lap egyik olvasójának elmondása szerint az utolsó pillanatban írták ki a repülőtéren, hogy a járatot törölték. Ez azért bosszantó, mert azzal mentek volna haza, ami el sem indult Budapestről, így tudnia kellett volna a társaságnak, hogy feleslegesen megy ki a repülőtérre közel 200 utas. Másnap július 14., 21.15-re rakták át a gép indulását, amit azonban tovább toltak. Ekkor még a Budapest Airport oldalán található információ alapján úgy tűnt, hogy a gép elindul, bár késve, a Budapestről induló járat ideje 18.00 helyett 19.50-re módosult.
Ildikó, a gép utasa arról is beszámolt, hogy vasárnap hajnalban a Burgaszban várakozókhoz hajnal 4.45-körül két busz érkezett és két különböző szállásra vitte az utasokat. Ezt nem mindenki várta meg, sokan saját költségen kerestek szállást maguknak. Ekkora már sokan 8 órája voltak a repülőtéren, köztük sok gyerekes család is. Közben nem kaptak ételt, italt, de ami a legbosszantóbb, hogy információt sem.
Már világosban, hajnal 5.30-ra értek a szállásra. Azt az üzenetet kapták, hogy a 21.15-ös géphez 13.00-kor jön a transzferbusz. Amikor olvasónk 10 éves kislányával lefeküdt, már bőven reggel volt.
– árulta el Ildikó, hozzátéve, hogy néhányan saját költségen reggelig maradtak a szálláson, hiszen nem akartak további 8-9 órát várni a reptéren az indulásra. A transzferbusz irreálisan korán indult, ezért úgy döntöttek, hogy inkább saját költségen, taxival fognak kimenni a repülőtérre. Ildikóék vasárnap este, már lassan 24 órás várakozás alatt egy reggelit kaptak. Nem volt se kupon, se víz, se szendvics, se McChicken menü – tette hozzá.
A Wizz Air pénteken eljuttatott közleményében azt írta, hogy mindent megtesz azért, hogy az utasok időben eljuthassanak úti céljukra. Kiemelték, hogy abban az esetben, ha a késés miatt a légitársaság kénytelen átütemezni másik napra a járat indulását, a megadott elérhetőségeken erről az előírásoknak megfelelően, időben tájékoztatja a légitársaság az utasokat. Ilyenkor azt is jelzi a vállalat, hogy az erre igényt tartók hol kérhetnek segítséget a szálláshoz és a transzferhez. Azok számára, akik maguk gondoskodnak a szállásról és a reptérre való kijutásról, az ügyfélszolgálat számára online benyújtott számlamásolatok ellenében, észszerű mértékig megtéríti az extra költségeket a Wizz Air.
„Minden kollégámmal együtt azon dolgozunk, hogy utasaink még a magyar és nemzetközi légi irányításban tapasztalható korlátozott kapacitások ellenére is időben és kényelmesen eljussanak úti céljukra. Pilótáink, légiutas-kísérőink és a háttérben dolgozó kollégáink ezen a nyáron is felkészülten várják utasainkat, és mindent megtesznek azért, hogy maradandó élmény legyen idén is az utazás” – mondta Radó András, a Wizz Air kommunikációs vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.