Soha ilyen korán nem kezdődött az ősz a Starbucksnál az Egyesült Államokban, mint idén, ugyanis a cégnél már csütörtökön kapható az őszi menü, benne a rendkívül népszerű Pumpkin Spice Lattéval.
A döntés hátterében többek között az is állhat, hogy a cég eladásai nem érték el a befektetői várakozásokat az elmúlt hónapokban, ami a vezérigazgató leváltáshoz is vezetett, de úgy tűnik, a kávézólánc biztos, ami biztos alapon még előbb indítja az őszi szezont, mint korábban, igaz, a tavalyi évhez képest mindössze két nappal.
A korai ősz valószínűleg még nem az új vezérigazgató, Brian Niccol döntése lehet, hiszen az ő kinevezése csak szeptember 9-től érvényes.
Az Axios összeállítása szerint a Starbucks szezonális ajánlatai fontos szerepet játszanak a forgalom felfuttatásában, és az eladások 10 százaléka érkezik a leghíresebb szezonális kedvencből.
A cég számítása, úgy tűnik, hogy bevált, hiszen a közösségi médiában el is kezdtek terjedni az akcióhoz kapcsolódó hashtagek és címkék. A Pumpkin Spice Latte magyarországi rajongóinak azonban még várniuk kell kedvencükre, ugyanis a Starbucks Magyarország szerint itthon még nem indul el csütörtökön az őszi ajánlat, további információt a cég közösségi oldalain tudhatnak meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.