BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

TNS Media Intelligence

Február 2.
kedd 16:32
hirdetés

Tavaly 44 milliárd tűnt el a reklámpiacról

A GDP-hez képest is nagyobb mértékben, listaáron számolva 7,4 százalékkal csökkent 2009-ben a magyarországi reklámpiac - állapítja meg a TNS Media Intelligence legfrissebb kutatása. A hirdetők az egy évvel korábbihoz képest 44 milliárd forinttal költöttek kevesebbet reklámra, ami a médiumok számára komoly bevételkiesést jelentett. Az országos földi sugárzású televíziók és az Internet kivételével minden médiatípusban 10 százalék fölötti volt a visszaesés. A magazin- és kábeltévé piacról durván 11-11 milliárdot, a napilapokból közel 9, a rádióból 6, a köztérről 2,7 milliárd forintot vontak ki a hirdetők. Az interneten csak a display hirdetésekről van adata a TNS Media Intelligence-nek, ott 7, az országos tévéknél pedig 1 százalékos volt listaáron a csökkenés.
Világgazdaság Online
Világgazdaság Online

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.