Eltűnik a boltok polcairól a magyarok kedvenc kávéja, a sárga csomagolású Tchibo Family darált kávé – írja a Mindmegette.
A Tchibo Family az egyik legnépszerűbb és legismertebb kávé, amelyet messziről ki lehet szúrni a boltok polcain rikító színű csomagolása miatt.
A változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit, és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek ezentúl Eduscho Family lesz a neve. Ezzel együtt a kávé csomagolása is megújul.
Azaz a kávémárkát megszüntetik, a darált kávé receptje és így az íze is marad a régi – csak más név alatt.
Az Eduscho márkát Eduard Schopf alapította 1924-ben, majd a Tchibo felvásárolta az 1990-es évek végén. A cég Wiener Extra, Gala és Eduscho márkanév alatt forgalmazza a termékeit, főként Ausztriában, Csehországban, Szlovéniában és Magyarországon.
A régióban a Mol kútjain értékesített csészés kávék alapján a magyarok körében nagyon népszerű a fekete nedű. A magyar olajtársaság a kávé világnapján, szeptember 29-én tette közé statisztikáját arról, hogy a régióban található benzinkútjain mennyi kávé fogy. Ebből kiderült, hogy a magyaroknál csak a csehek ittak több kávét az év első nyolc hónapjában.
A magyarok közt a legnépszerűbb az eszpresszó volt, amit a kapucsínó és latte követett.
A kávé ára meredeken emelkedett az elmúlt években, és várhatóan ez a továbbiakban is így lesz. Vietnám a világ első számú robustatermelője, amivel a globális termés egyharmadát adja. Az ázsiai országban azonban idén várhatóan a szokásosnál kevesebb kávébabot szüretelhetnek az esős időjárás miatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.