Leáldozott az unalmas kosztümök kora. Kemény kompromisszumokra kényszerülnek a munkaadók, ha a járvány után home office-ban ragadt dolgozóikat vissza akarják csábítani az irodákba. Egy Gallup-felmérés szerint az amerikai irodai dolgozó nők 30 százaléka úgy nyilatkozott, hogy a munkahelyi öltözéke alkalmi utcai ruha.
A tréningruhák és tornacipők mellett teret nyernek az amerikai irodaházakban a „has ki” topok.
Nyilvánvaló, hogy nem kellene kilátszania a hasamnak a munkahelyemen, de vannak professzionális módszerek a crop top irodai viseletére
– mondta a The Wall Street Journalnek Aude White, egy 33 éves manhattani kommunikációs igazgató.
Nem meglepő módon, az X generáció tagjai is kedvet kaptak a tophoz. Ahogy az 58 éves dallasi ügyvéd, Amy Ware fogalmazott:
Nem venném fel a bíróságon, de az irodában egy magas derekú gyapjúnadrággal és blézerrel a finom crop top elegáns viselet.
Emilia Wickstead londoni divattervező szerint a vágott sziluett nagymértékben modernizálhatja a megjelenést. Azt javasolja, hogy párosítsák a topokat magas derekú ceruzaszoknyákkal. Ez a megközelítés alig fedi fel a testet, de
golyóállóbbá teszi a megjelenést a vállalati öltözködési szabályokkal szemben,
és hízelgő is lehet.
Míg a Markarian tervezője, Alexandra O’Neill arra hívta fel figyelmet, hogy a crop topok lehetővé teszik a magas derekú széles nadrágok viseletét anélkül, hogy elveszítenék a test vonalát. Ráadásul, ez az öltözék magasabbnak mutatja a viselőjét.
Sokan vagánynak tartják ezt az öltözködést, és magabiztosabbak
a munkahelyükön.
Divatforradalom sincs konfliktus nélkül. Még a viseletet kedvelő Z generáció néhány tagja is óvatosságra inti kortársait a munkahelyi megjelenést illetően. Így például a 22 éves Natalya Toryanski, a floridai Sarasota tartalomkészítője a TikTokon szólt a trend ellen. Szerinte néhol az öltözködési szabályok szigorúak, másutt az idősebb dolgozók tartanak tiszteletlennek bizonyos viseleteket, ezért a generációk közötti bizalom megőrzése érdekében
érdemesebb a csipkés blúzok felé mozdulni,
amelyek biztonságosak és cukik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.