Nem mindennapi jelenséget produkál a mozikban a Venom – Az utolsó menet: a filmet a legtöbb itthoni és külföldi filmkritikus a földbe döngölte, mégis harmadik hete vezeti az amerikai mozis bevételi listát. Általában, ha egy mozifilm rossz, az akkor meg is bukik: a nézőket nem érdekli, a kritikusok lehúzzák, a ráfordított pénzt nem termeli vissza – az új Venom-film viszont mindennel dacolva menetel tovább az amerikai box office élén.
Valószínűleg már nem sokáig ül a lista tetején, ugyanis a héten az amerikai mozikba is berobban a nálunk már nézhető A hullahó akció, ami, bár kicsit korán, de a karácsonyi témának, a volt Amerika kapitánynak (aza Chris Evansnek) és Dwayne Johnsonnak köszönhetően nagy dobásnak ígérkezik.
A Venom harmadik felvonása addig is kihasználja a lehetőséget: az elmúlt hét végére közel 400 millió dollárt termelt,
ami a gyártási költségének a háromszorosa a Box Office Mojo adatai szerint. Nem valószínű, hogy el fogja érni a második rész 500 millió dolláros szintjét, de ez így is szép teljesítmény egy olyan filmtől, ami mindenki szerint rossz. Természetesen ez erős túlzás, a Venom – Az utolsó menetnek vannak jó pillanatai, viszont az egész trilógiára elmondható, hogy talán a filmek mögött álló Sony sem érti, miért is jöttek létre pontosan.
Mindhárom Venom-film tünete, hogy a negatív kritikai felhang ellenére gyártási költségeik többszörösét termelték vissza, valamint a streamingplatformok egyik legfelkapottabb alkotásai lettek megjelenésükkor. A népszerűséget az okozta, hogy
Pókember hiányában egy az egyben Venomra és gazdatestére, Eddie Brockra tudtak koncentrálni.
Ezeknek a filmeknek az alapja Eddie és Venom, a szimbióta kapcsolata, amit mindhárom alkalommal egy haverfilm (buddy movie) keretein belül mutattak be, és végérvényesen ezek is lettek a filmek legjobb pillanatai. Tom Hardy szinkronizálja Venomot is, így nem volt nehéz kialakítani a két karakter közötti kémiát. A további filmekben pedig többé-kevésbé erre próbáltak alapozni, viszont sajnos csak erről nem lehetett mozit készíteni, így mindig kellett valami kerettörténet, ami viszont sosem sikerült velősre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.