Nem egy szokványos év ez a Pappas Auto Magyarországnál. A koronavírus-járvány megváltoztatta a márkakereskedés működését, valamint a szerviz életére is jelentősen kihatott. Mégis: a Pappas Auto Magyarország elmúlt harminc éve sikertörténet. Egy olyan időszakban válhattak fokozatosan piacvezetővé, amikor mind itthon, mind az európai piacokon 180 fokos fordulatot vett az autóipar.
„Az autópiac robbanásszerű növekedése folyamatos biztonsági és technológiai fejlesztéseket hozott. A vevői igények átalakultak, vásárlóink mára egyre tudatosabban keresik a lehető legjobb minőséget, melyre kereskedéseink azonnal reagáltak. Az elmúlt három évtized tehát folyamatos fejlődés követelt” – összegezte Benedikt Margreiter, a Pappas Auto Magyarország Kft. egyik ügyvezető igazgatója az elmúlt évtizedek változásait.
Az 1990 óta működő márkakereskedés – igaz, akkor még más néven – a Mercedes-Benz gépjárművek felhatalmazott importőreként és kiskereskedőjeként indult el hazánkban. A Pappas Auto Magyarország név először 2005-ben tűnt fel, amikor megszűnt a cég importőri tevékenysége, így válva klasszikus kereskedővé. Egy évvel később a modell portfólió, valamint a márkakereskedések száma is ugrásszerűen megnövekedett, így kialakítva a mai működési formát.
Az idei év egy előre nem látható változást is hozott a Pappas Auto Magyarország életébe: a koronavírus-járványt és annak gazdasági, valamint emberi hatásait. Bár pontos mérleget csak a jövő év elején tudnak levonni, az eddigi tapasztalatok alapján kiemelkedően jó évet zárhat a cég.
„A krízist tehát lehetőségként éli meg a vállalat: több védelmi vonal került kidolgozásra, mind az ügyfelek mind a dolgozók felé. A világjárvány okozta eredményes vállalati intézkedéseink rávilágítottak arra, hogy tágíthatunk a határainkon. Tradícióból adódóan sosem döntöttük volna le ezeket a falakat, ha nincs a koronavírus. Az idei év mindannyiunkból kihozta a maximumot. Számtalan ötletet merítettünk mind vállalatirányítási, mind ügyfélszolgáltatási oldalon” – értékelte a helyzetet Pais József, a Pappas Auto Magyarország Kft. egyik ügyvezető igazgatója.
A fejlesztések pedig nem állnak meg: új Mercedes-Benz szerviz, a munkafolyamatok további optimalizálása várható a Pappas Auto Magyarországnál.
„Amikor 30 év múlva újra beszélgetünk, a fő témánk minden bizonnyal az elektromos autók és a zéró emisszió lesz. Varázslatos fejlesztések zajlanak a piacon, fantasztikus sebességgel. Azt sejtem, önvezető járművek is lesznek addigra a portfóliónkban. Felelős vállalatként számunkra fontos cél a környezet védelme, a felelős működés. A CO2 kvóta nem a prémium autózás végét jelenti: éppen ellenkezőleg, az új környezetbarát modellek térnyerését. Márkakereskedéseink feladata, hogy az ügyfelek megismerjék az új technológiákat, értsék a működésüket és bennünk továbbra is megbízható partnert lássanak mind az értékesítés, mind a szervizfolyamatok tekintetében” – tekintett előre Benedikt Margreiter.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.