A Szentkirályi Magyarország Kft. számlázott árbevétele több mint 10, eladásainak volumene pedig 7 százalékkal nőtt tavaly 2020-hoz képest. A társaság legfőbb üzleti mutatói a járvány kitörése előtti szintet is meghaladták, és jelentősen növelte piaci részesedését a természetes ásványvizek piacán. A tavalyi enyhébb járványügyi korlátozások hatására ismét többen fogyasztottak élelmiszert és italt az otthonukon kívül, például vendéglátóhelyeken vagy útközben, ennek köszönhetően dinamikusan emelkedtek a kis kiszerelésű termékek eladásai az ásványvíz-, üdítőital- és jegestea-szegmensben is.
Minden előzetes elvárást túlszárnyalva, kivételesen sikeres évet zárt a Szentkirályi Magyarország 2021-ben.
A járvány okozta kihívások közepette is tovább erősítettük partnerkapcsolatainkat, így a hirtelen jött kánikula okozta ellátási problémák ellenére rendkívül erős nyári szezont tudhattunk magunk mögött” – mondta Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette, a vállalat 2019-es átalakulása óta lezárult az integráció folyamata, és jelenleg is zajlik a közös vállalati kultúra kialakítása a Szentkirályi és a Pepsi csapatainak összehangolásával.
A folyamatosan növekvő vásárlói igények miatt a Szentkirályi Magyarország évek óta kapacitásbővítő beruházásokat hajt végre. Három évvel a legutóbbi üzemcsarnok és palackozógépsor átadását követően, tavaly októberben letették a több mint 1500 négyzetméteres új raktárcsarnok alapkövét. Az egymilliárd forint összértékű beruházás második ütemében megépülő üzemcsarnok új, modern gépsorok telepítését, valamint a gyártási és raktározási kapacitás bővítését teszi lehetővé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.