Magyarországot kiváló lokációja tesz vonzóvá a kínai légitársaságok számára – nyilatkozta a Budapest Airport cargoigazgatója, Kossuth József.
Könnyebb meggyőzni őket arról, hogy a gépük ne repüljön még két órát Amszterdam felé csak azért, hogy aztán majd Közép-Európába visszakamionozzák az árujukat
– mondta. Egy jól működő cargorepülőteret rendkívül nehéz kialakítani, beletartozik ugyanis a megfelelő partnerkapcsolatok kialakítása is. A Budapest Airportnak hosszú évek munkája van abban, hogy a kínai társaságok ide irányítják a gépeiket. Kossuth József a Növekedés.hu-nak elmondta, hogy
a kínai Alibaba, a világ egyik legnagyobb online értékesítési platformja a budapesti repülőteret választotta a kelet-közép-európai központjának.
Arról is beszélt, hogy ezt az együttműködést egy magyar–kínai logisztikai vállalattal együtt tudták megszervezni, amely segített a közúti tevékenység és a digitalizált vámkezelést az Alibaba elvárásainak megfelelően kialakítani.
Felsorakoztak a harchoz, a Kúria dönthet a légiutas-adó sorsárólA Kúria semmisítheti meg a XVIII. kerületi önkormányzat légiutas-adóját, amelyhez ragaszkodik Szaniszló Sándor DK-s polgármester, pedig Budapest Főváros Kormányhivatala jogsértőnek, a szektorban dolgozók őrültségnek tartják, ráadásul a fizetett hirdetésben felsorakoztatott európai példák is erősen sántítanak. |
A szakember kifejtette, hogy a kínai tapasztalataik alapján szeretnének Észak-Amerikával is egy ilyen direkt kapcsolatot kialakítani. Ez egy nehezebb feladat, mivel az amerikai légitársaságok megtehetik, hogy Nyugat-Európában szálljanak le, de Kossuth József szerint Magyarországban megvan a potenciál, hogy felvegye a versenyt az amerikai cégek kegyeiért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.