Az Amazon jövőre árulni kezdi az interneten a Hyundai járműveit az Egyesült Államokban – jelentette be a két cég csütörtökön. A vásárlók az amazon-com címen vehetik meg az autókat, választhatják ki a felszereltségét, a járműveket pedig a helyi márkakereskedőn keresztül szállítják ki.
A megállapodás a két cég között két éve kötött egyezmény kiterjesztése; akkor bővítették a Hyundai digitális bemutatótermét az Amazon oldalán. Az érdeklődők ezen keresztül állíthatták össze a kívánt járművet, kalkulálhatták ki az árát, és találhattak autókereskedőt, akivel lebonyolíthatták az üzletet.
A Hyundai első digitális bemutatóterme 2018-ban jelent meg az Amazon oldalán, a legújabb változatot a Los Angeles-i autóshow-n jelentették be.
Az új megállapodás azt is lehetővé teszi, hogy a vevők 2025-től az új Hyundai autójukból hozzáférhetnek az Amazon Alexa hangasszisztenséhez.
„A világ egyik leginkább ügyfélközpontú szervezetével való partnerség hihetetlen lehetőségeket nyit meg, miközben tovább bővítjük portfóliónkat, növeljük értékesítési hálózatunkat, áttérünk az elektrifikációra, és megvalósítjuk az intelligens mobilitás jövőjét” – emelte ki közleményében Jay Chang, a Hyundai Motor vezérigazgatója egy nyilatkozatban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.