A legtetszetősebb irodák, közösségi terek és ingatlanfejlesztések kiválasztására közönségszavazás indult, ami január közepéig tart. A verseny és az ehhez kapcsolódó rendezvények nem csak a legfrissebb irodatrendekre mutatnak rá, de a hazai cégek ezeket a munkaerőhiány megoldásával kapcsolatos tapasztalatcsere fórumaként is használják – olvasható a közleményben.
A verseny az elmúlt 9 évben a legjobb munkahelyi minták igazi gyűjtőhelyévé vált, ahonnan azok a bérlők, vállalatok meríthetnek inspirációt, akik új irodába költöznek, új munkakultúrát szeretnének megvalósítani, és akik a legjobb szakembereket szeretnék magukhoz csábítani, megtartani.
A nemzetközi kutatások két dologra mutatnak rá. Az első, hogy a millenniumi nemzedék, azaz az Y és az Z generáció a fizetés mellett az irodát tartja a legfontosabb szempontnak a következő munkahelyük kiválasztása során. A másik tanulság, hogy az ’office branding’ olyan új fogalom, amit 5 éven belül minden munkáltatónak meg kell tanulnia
– idézi a közlemény Fodor Dánielt, Az év irodája verseny projektvezetője.
A beérkezett pályázatokat online közönségszavazás során lehet értékelni azevirodaja.hu oldalon. Bár a végleges döntést egy független, ingatlanpiaci szakemberekből álló zsűri hozza meg, akik a közönségszavazást követően a helyszíni bejárások során megtekintik az irodákat és értékelik a pályázatokat. A verseny végkimenetelét a közönség véleménye is befolyásolja, hiszen egy-egy nevező értékelésében a beérkezett szavazatok 10 százalékos súlyt képviselnek.
A szervezők két díjátadó eseményen hirdetik ki a győzteseket. Az irodai és dizájn díjakat 2019. február 20-án az OfficeUP irodatrend konferencia keretében adják át, ahol a verseny résztvevői, az érdeklődő HR-, iroda- és projektvezetők tapasztalatcsere mellett a legfrissebb trendekről is tájékozódhatnak. Az ingatlanszakmai kategóriák győzteseit pedig február 21-én a Real Estate Awards gálaesten hirdetik ki – közölték a szervezők.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.