A SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Light. Az új termékek már elérhetők a boltok polcain – olvasható a cég közleményében.
„Az ikonikus PepsiCo ízek bevezetése fontos mérföldövet jelent a SodaStream missziójában, amelynek célja, hogy úgy tegye elérhetővé a legjobb ízeket a vásárlók számára, hogy közben óvja a Földünket” – emelte ki Eyal Shohat, a SodaStream vezérigazgatója. „Ezzel a lépéssel a SodaStream felhasználók képesek lesznek kényelmesen, otthon elkészíteni a kedvenc Pepsi üdítőjüket a SodaStream szénsavasvíz készítő gépekkel és a többszörhasználatos szénsavasító palackjaival.
Elnézve a SodaStream gyorsuló növekedését, nagy örömmel tekintünk ezeknek az erős márkáknak az összekapcsolódására
– hangsúlyozta Jim Andrew, a PepsiCo ügyvezető alelnöke, valamint a Beyond the Bottle és New Ventures üzletág vezetője. Hozzátette: a SodaStreammel közösen a műanyag hulladék csökkentéséért és egy élhetőbb jövőért dolgoznak. Az új PepsiCo szörpök bevezetése csak az első lépése ennek a közös utazásnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.