Az amerikaiak már készülnek a nyárra. Az elmúlt évben a tengerentúlon is az volt a jellemző, hogy a pandémia miatt az emberek igyekeztek betárazni az alapélelmiszerekből, a tisztítószerekből és a háztartási kellékekből. A liszt és a toalettpapír iránti, eddig töretlen keresletet kezdik felváltani a kozmetikumok és a fürdőruhák – írja a The Wall Street Journal.
A korlátozások enyhítésével egyre többen térnek vissza napi rutinjukhoz, a munkahelyükre, illetve a szabadidős programokhoz. Sokan nem sminkeltek a karantén alatt, vagy ritkábban borotválkoztak, de a közösségben már szeretnének jól kinézni.
Egyesekben az a gondolat is megfogalmazódott, hogy még jobb formájukat akarják hozni, mint amilyen a korábbi volt, ezért több pénz költenek szépségápolásra. Mások befektetésként gondolnak a megjelenésükre.
A dezodorok, a parfümök, a fogfehérítők, az arcmaszkok, a körömlakkok és a naptejek értékesítése rohamosan emelkedik
– állítják a gyártók, valamint a kis- és nagykereskedők.
Érdekes fejlemény, hogy a home office után megduplázódott az ébresztőórák eladása. Az utazás is már többeknél kilátásban van. A poggyászértékesítés 400 százalékkal növekedett. A ruházati cikkek értékesítése 60 százalékkal nőtt az idei első negyedév során az előző év azonos időszakához képest. Az elegáns ruhák, a kosztümök és a szmokingok mellett az aktív pihenéshez szükséges sportfelszereléseket és a fürdőruhákat is sokan keresik.
Elemzők szerint a nyári fellendülés még nagyobb löketet adhat a szépségiparnak, mint amikor tavaly tavasszal kipakolták a kézfertőtlenítőket a polcokról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.