BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Négyszeres leárazást indított az egyik legnagyobb magyarországi bolt – de csak áprilisban

Kétezer terméket akcióz le a Tesco. Sokat közülük 40-50 százalékkal.

Megnégyszerezi a Tesco az üzleteiben és online kapható, Clubcard nélkül is kedvezményes áron megvásárolható árucikkei számát februárhoz képest – jelentette be a magyar kiskereskedelmi piac harmadik legnagyobb szereplője csütörtökön.

Shoppers,Browse,An,Aisle,In,A,Tesco,Supermarket,On,April
Négyszeres leárazást indított az egyik legnagyobb magyaroroszági bolt – de csak áprilisban / Fotó: Shutterstock, illusztráció

Ezzel a döntéssel az áruházlánc minden vásárlója 

több mint kétezer alacsony árú termék közül válogathat. 

Az egyes akciók alatt akár 50 százalékos leértékelésekkel is találkozhatnak, de ez inkább a Tesco-hűségprogram tagjaira vonatkozik. A tömeges leárazás egész áprilisban érvényes, és az élelmiszer, ruházati cikkek és egyéb nem élelmiszer termékek esetében is elérhető. A Tesco néhány példát is hozott a leárazásokra. Mától, tehát április 4–10. között a friss zöldségek és gyümölcsök közül az eredeti árhoz képest

  • 48 százalékkal olcsóbban szerezhető be az idared alma, 
  • 43 százalék árengedmény van a fürtös magyar bébi szilvaparadicsomon, 
  • 41 százalék a csemegehagymán 
  • és 40 százalék a kék áfonyán.
  • A Tesco fehér csiperkegomba ára 33 százalék, 
  • a mangóé pedig 25 százalék kedvezményt tartalmaz. 
  • Többféle tej- és hústermék ára is számottevően csökken, beleértve a Mizo natúr joghurtot, a Tolle tejet, a Nádudvari tejfölt, a Kunsági félzsíros tehéntúrót, a Gyulai és Csabai szeletelt kolbászt, a szeletelt sertéskarajt, a darált marhahúst vagy a Tesco Finest sonkát.

Az említett időszakban többféle szeszes ital is a megszokotthoz képest jóval olcsóbban kapható, köztük például a Frittmann Irsai Olivér 35 százalék, a Bacardi 30 százalék és a Beefeater gin 25 százalék kedvezménnyel. Akiknek van Tesco-hűségkártyájuk, még több kedvezménnyel élhetnek.

Orosz boltlánc: inkább áprilisi tréfa lehet a magyarországi terjeszkedés – kár félnie a Lidlnek

Nagyot szólt a sajtóban, hogy az orosz Lidl, a Mere még az idén megjelenik Magyarországon. A hír szerint három éven belül több százmilliárdos forgalmú hálózatot építene fel, és legalább kétszáz boltot nyitna. Jól hangzik, csak kár, hogy senki nem tud róla.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.