– Az élvonalbeli meccsekre kilátogatók csaknem egynegyede nő, a hölgy nézők száma a kilencvenes évektől napjainkig több mint a kétszeresére emelkedett – mondta Zastrow. – Az első osztályú klubok az előző szezonban összesen több mint 100 millió eurós bevételhez jutottak a nő vásárlóknak köszönhetően.
A piackutató hozzátette: cége felmérése szerint a nyári Európa-bajnokságon több nő látta a német válogatott meccseit a televízióban, mint férfi.
– Sajnos a sportággal foglalkozók még nem veszik komolyan a nőket. A közvetítések férfiközpontúak és nincs olyan futballmagazin, ami a hölgyek számára is szórakoztatóan mutatná be a meccseket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.