A buszok átlagéletkora 17 év, de Csepelen 24 éves járművek is közlekednek - már ha elindulnak. Egyes villamospályákon mindössze 5km/h sebességgel lehet haladni, a kigyulladt buszok száma száz fölé kúszott! Mindez a XXI. században! - hangsúlyozta a fideszes politikus sajtótájékoztatóján, melyet a párt hivatalos honlapja közölt.
Közben pedig mit látunk? A BKV erőteljes PR tevékenységet folytat, teríti magazinját, a "Mogzásban"-t - Hagyó Miklóssal az elején, hátulján, alján, tetején. Támogatja a Bamako Rally-t, és 50 milliót költ "válságtanácsadásra" - nyomatékosította.
Hagyó Miklós, Horváth Csaba, Demszky Gábor. Ők azok, akik felelősek a budapestiek biztonságáért, közlekedéséért. Ők felelnek a mai helyzetért, nekik kell elszámolni mindazzal, ami a városban 2006 óta történt! - tette egyértelművé a politikus. Javasolni fogjuk, hogy a BKV-vizsgálóbizottság hallgassa meg a közlekedési cég "Bermuda-háromszögét", továbbá Székely Gábort, a BKV felügyelő-bizottságának volt elnökét, illetve volt BKV-vezetőket, köztük azokat is, akik jelen pillanatban nincsenek szabadlábon. A BKV-s "Bermuda-háromszög tagjainak" kell elszámolniuk azzal, mi történt 2006 óta a társasággal - fűzte hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.