BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Wermer: Az MSZP feladta a meccset

A pártok azért nem kampányolnak még, mert úgy gondolják, borítékolható a választások eredménye

A pártok azt gondolják, hogy nagyjából lefutott a meccs, így nagy kampányolásra nincs ok - vélekedett Wermer András az InfoRádió Aréna című műsorában. A marketingstratéga szerint a Fidesznél az a kérdés, hogy megnyeri-e kétharmados többséggel a választásokat, az MSZP azt gondolja, hogy ez nem fog menni, míg a Jobbik azt, hogy jól fog szerepelni, és nincs szüksége különösebb kampányra.

Wermer András úgy látja, az MSZP nagyjából feladta a meccset, megnevezett egy jelöltet Mesterházy Attila személyében, akit a nyilatkozatok alapján azok sem tartanak alkalmasnak, akik megválasztották. Nincs meg az az ember, aki mögé a baloldal fel tud sorakozni, és feladták már, hogy megtalálják ezt a személyt - tette hozzá.

A politikai pártok nem magukat pozicionálják, hanem az ellenfeleiket démonizálják - mondta Wermer András. A politikai kommunikációt ma az "ellenségépítés" határozza meg: a pártok nem saját magukat pozicionálják, nem azt mondják el, hogy mik a terveik, mi remélhető tőlük, hanem megállás nélkül arról beszélnek, mi baj van a többiekkel.

A szakértő szerint a választók pusztán amiatt, hogy egyre jobban utálják az aktuális kormánypártot, még nem fogják az újat választani; ahhoz, hogy az ellenzékre adják a voksukat, onnan pozitív üzenetnek kell érkeznie. Emlékeztetett: az 1998-as választásokat megelőzően a pártok egyáltalán nem használtak negatív üzeneteket.

"Tudja-e Magyaroroszágon mindenki, hogy a Fidesz szerint rossz a kormány. Kötve hiszem, hogy van még, aki ne tudná. Miért kell hát mindennap ezt újra elmondani?" - tette fel a kérdést Wermer András, aki szerint éppen itt lenne az ideje a negatívumok helyett a pozitívumokat felvonultatni.  

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.