Az LMP szerint programjuk megvalósulásával a városlakók érdekeltté válnának abban, hogy az egyéni közúti közlekedésről a közösségi közlekedésre térjenek át.
Az ökopárt csökkentené az átmenő és a belvárosi forgalmat, dugódíjat vezetne be, ugyanakkor a BKV átalakításával, az átszállási kapcsolatok összehangolásával és fejlesztésével, a kerékpáros közlekedés lehetőségeinek kibővítésével, valamint a közterületek minőségének javításával alternatívát kínálna a ma még autóval közlekedőknek.
A Budapest-program a parkolási rendszer újragondolását is szorgalmazza, hiszen jelenleg a magánkézben lévő parkolási társaságokhoz befolyó díjak nem a közösségi közlekedés fejlesztését szolgálják.
A közigazgatási feladatok ésszerű elosztását, az önkormányzatok és az agglomeráció viszonyának javítását is javasolja a Lehet Más a Politika: a 23 kerületi önkormányzat gyakorlatilag 23 önálló városként működik, így pedig nem lehet hatékony városfejlesztési koncepciót kidolgozni. A párt a Fővárosi Közmunkák Tanácsa mintájára szerveződő testületben látná az egységes építészeti fejlesztés garanciáját.
Az LMP megakadályozná az egyes kerületrészek gettósodását, a szociális bérlakások felhasználásban pedig erőteljesebben érvényesítené a rászorultság elvét. A fővárosból agglomerációba költözötteket vagy az erre készülőket a budapesti zöld területek növelésével csábítaná vissza a párt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.