BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Dugódíjat vezetne be az LMP

Csökkentenék a belváros forgalmát, újragondolnák a parkolási rendszert, és ésszerűen osztanák el a közigazgatási feladatokat az önkormányzatok között – az LMP Budapest-programja többek között ezt ígéri a választóknak.

Az LMP szerint programjuk megvalósulásával a városlakók érdekeltté válnának abban, hogy az egyéni közúti közlekedésről a közösségi közlekedésre térjenek át.

Az ökopárt csökkentené az átmenő és a belvárosi forgalmat, dugódíjat vezetne be, ugyanakkor a BKV átalakításával, az átszállási kapcsolatok összehangolásával és fejlesztésével, a kerékpáros közlekedés lehetőségeinek kibővítésével, valamint a közterületek minőségének javításával alternatívát kínálna a ma még autóval közlekedőknek.
 
A Budapest-program a parkolási rendszer újragondolását is szorgalmazza, hiszen jelenleg a magánkézben lévő parkolási társaságokhoz befolyó díjak nem a közösségi közlekedés fejlesztését szolgálják.

A közigazgatási feladatok ésszerű elosztását, az önkormányzatok és az agglomeráció viszonyának javítását is javasolja a Lehet Más a Politika: a 23 kerületi önkormányzat gyakorlatilag 23 önálló városként működik, így pedig nem lehet hatékony városfejlesztési koncepciót kidolgozni. A párt a Fővárosi Közmunkák Tanácsa mintájára szerveződő testületben látná az egységes építészeti fejlesztés garanciáját.

Az LMP megakadályozná az egyes kerületrészek gettósodását, a szociális bérlakások felhasználásban pedig erőteljesebben érvényesítené a rászorultság elvét. A fővárosból agglomerációba költözötteket vagy az erre készülőket a budapesti zöld területek növelésével csábítaná vissza a párt.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.