Tavaly csaknem 30 ezer színházjegyet vásároltak az utolsó pillanatban a „Ma este Színház!” weboldalán a budapesti és a vidéki színházkedvelők, ami azt jelenti, hogy az interneten eladott összes színházjegy már mintegy 6 százaléka last minute akcióban kelt el 2012-ben.
„Az internetes kereskedelem dinamikus növekedésének hatására a kulturális javak vásárlási szokásai is átalakulóban vannak: az internetes színházjegy-vásárlások száma kétszámjegyű növekedést mutat évek óta, a helyhez és időhöz nem kötött online értékesítés ráadásul annak a lehetőségét is megteremtette, hogy akár a reggeli kávézás közben megvegyük az esti jegyünket, ha váratlanul színházba menni támad kedvünk” – mondja Limbacher Tivadar, a Ma este Színház! egyik alapítója.
A last minute jegyvásárlásra fogékony nézők 8 százaléka például délután, illetve az előadás előtt pár órával vásárolja meg az aznap estére szóló színházjegyet – derül ki a felmérésből. A többség ugyanakkor – a minél jobb hely elérése érdekében – nem halasztja ilyen sokáig a döntést: a vásárlók 35 százaléka reggel, 29 százalék pedig a délelőtt folyamán vásárol, sőt 11 százalék már közvetlenül éjfél után dönt, amikor az új jegyek elérhetővé válnak a honlapon, amelyről e-mailben ajánlót is kapnak a regisztrált felhasználók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.