Ha sérül az adatbiztonság, az általában a cég hírnevének sérülését is jelenti. Abban a pillanatban, amint a cég számára kényes információk kerülnek napvilágra, híresztelések, téves következtetések kaphatnak szárnyra a sajtóban, a közösségi médiáról nem is beszélve. A legfontosabb ilyenkor az őszinteség, a segítőkészség, és mindent meg kell tenni a hiba mielőbbi, de alapos felderítéséért. Nagyon fontos előre felkészülni, mert egy ilyen esetben kevéssel az adatok kiszivárgása után már érdeklődhetnek az újságírók. A cégnek rendelkeznie kell olyan tervvel, hogy ilyen esetben kik vesznek részt a válságstábban, hogy mihamarabb helyreállítható legyen a cég jó híre. Javasoltan hírnév menedzselésben jártas szakértőt, PR-szakembereket, a cég vezetőit és jogi szakértőket is érdemes a stábba válogatni.
Ugyanakkor óvatosnak is kell lenni, nehogy azelőtt hibáztassunk bárkit, amíg a konkrétumok ismertté nem válnak. Egy harmadik fél megvádolása magában hordozza annak kockázatát, hogy rágalmazási ügybe keverjük mind a céget, mind pedig saját magunkat. Újságírói megkereséskor a cégnek esélye nyílik, hogy kijavítsa a téves állításokat, vagy megpróbálja megismertetni a közvéleménnyel a történteket. Éppen ezért az a legjobb, ha a fő üzeneteket megosztjuk az újságíróval.
A „nem kommentáljuk” választ azonban úgy is értelmezhetik, hogy hibásak vagyunk. Körültekintőnek kell lenni, bármit is nyilatkozzunk a médiában, mert azt a későbbiekben akár biztosítási vagy más peres ügyekben felhasználhatják ellenünk. Ha valótlan állítások és rágalmak jelennek meg a cégről, helyreigazítást lehet kérni, amire a médiatörvény lehetőséget biztosít. Egy online sajtóorgánumnál sokkal könnyebb a cikkbe szerkeszteni egy nyilatkozatot vagy módosítani a szöveget, mint a nyomtatottban. Ugyanakkor az online tartalmat sokkal fontosabb kijavíttatni, mivel arra bármikor rá lehet keresni és mindig elérhető marad.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.