A McDonald’s 2018 elején olyan globális vállalásokat fogalmazott meg, melyek középpontjában a Happy Meal menü továbbfejlesztése áll, és amelyek 2022-ig a vállalat összes (120) piacát érintik. A magyarországi lánc már ezt megelőzően folyamatosan fejlesztette kínálatát és a felelős marketinggyakorlatait, így számos pontban élen jár a vállalások teljesítése terén. A magyar vezetőség még tavaly döntött a gyermekeknek szánt menü kiegészítéséről, így a hazai hálózat éttermeiben a már eddig is választható gyümölcslé, répakarika és ásványvíz mellett a korábbi három elemet tartalmazó Happy Meal menü egy negyedik elemmel, hazai előállítású, 100 százalékos gyümölcspürével bővült, miközben a menü ára változatlan maradt.
A Happy Meal menük egyik legnépszerűbb választható elemének számító Chicken McNuggets a következő termék, melynek receptúráját a globális vállalások szellemében 2022-ig valamennyi piacán átalakítja az étteremlánc.
A változtatások a vállalat termékfejlesztési irányelveket összefoglaló Élelmiszer Kartája alapján történnek, amely egyebek mellett az egyszerűbb összetevőlista kialakítását és a természetes összetevők felhasználását írja elő. Fontos, hogy bár a receptúra változik, a Chicken McNuggets a vendégek számára ugyanazt az íz élményt nyújtja majd, mint amit az évek alatt megszoktak és megszerettek.
A hazai termék esetén a változás a Chicken McNuggets panírját érinti, amelyből kikerültek az élelmiszeriparban széles körben használt foszfátok, valamint a dextróz, a módosított keményítőt pedig étkezési keményítő váltja ki a jövőben. A tempura panírt érintő változtatás eredményeként a 100 százalék hazai forrásból származó csirkemellfilé felhasználásával készült, fűszerezett, darabokból formázott Chicken McNuggets új receptúrája kizárólag természetes összetevőket tartalmaz.
A mostani változtatás nem előzmények nélküli. A McDonald’s Európában az elmúlt évtizedekben következetesen fejlesztette termékeit és menüválasztékát, melynek eredményeként a McDonald’s legnépszerűbb ételeiben, így a sült krumpliban, a zsemlékben, a marha- és sertéshús pogácsákban, a Chicken McNuggetsben és más csirkés ill. halas termékekben már eddig sem volt és jelenleg sincs tartósítószer, valamint egyetlen McDonald’s termékben sincs nátrium-glutamát ízfokozó.
A részletes tápérték-információk a hazai éttermekben a papír tálcabetéteken, a részletes összetevőlista pedig a vállalat honlapján elérhető, így a folyamatosan változó és bővülő kínálatból a vendégek minden esetben az egyéni szükségleteiknek és ízlésüknek leginkább megfelelő termékeket választhatják ki maguk és gyermekeik számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.