A magyar szülők egyharmada 5 ezer forint felett, egynegyede 3-5 ezer, egyötöde 2-3 ezer forintot költ gyermeke húsvéti ajándékára idén a REGIO JÁTÉK friss kutatása szerint.
Jellemzően kreatív- és fejlesztő, illetve szabadtéri játékokat, továbbá sportszereket vásárolnak idén a családok, de népszerű választás az építő- és társasjáték, valamint a kisautók
– mondta el Gyaraki Dávid marketingvezető. A szülők és nagyszülők is jobbára egy (30 százalék, ill. 40 százalék) vagy két (40-40 százalék) különböző meglepetést rejtenek a nyuszi kosarába, szem előtt tartva a gyermek kívánságát, az ajándék hasznosságát és árát.
A felmérésből az is kiderült, hogy a megkérdezettek 54 százaléka inkább személyesen, 46 százaléka pedig webáruházban szerzi be szívesebben a játékokat.
Az éves forgalmunk nagyjából 12 százalékát adó húsvéti időszakban is igaz, hogy az online vásárlás kiadósabb, mintegy 8 ezer forint az átlagos kosárérték, ezzel szemben az áruházban 5700 forintot költenek egy alkalommal a vásárlók
– tette hozzá Gyaraki Dávid. A REGIO JÁTÉK előrejelzése szerint április 13-án lesznek legtöbben a játékáruházakban, és a nagypéntek előtti pár napban is megnövekedett vásárlószámra lehet számítani.
A húsvét többről is szól, mint az ajándékok bontogatásáról: a locsolkodás biztos program idén is. Tízből nyolc kislány számít a reggeli ébresztőre húsvéthétfőn a REGIO JÁTÉK felmérése alapján, és édességgel, hímes tojással, valamint pénzzel várják a locsolókat. A kisfiúk kétharmada tervez útra kelni verssel és kölnivel, és legtöbben édességgel teli zsebekkel térnek majd haza. A finomságokon túl anyagi javakban majdnem minden második (45 százalék) kisfiú részesül, kétharmaduk ilyenkor több mint 1500 forinttal toldja meg a zsebpénzt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.