A magyar divarmárka, Nanushka vezeti a Magyar Insta Brandlistát több mint 210 ezer követővel a The Million Roses és a KFC előtt – derül ki a most elindult iStory.hu weboldal által összeállított toplistából. A Sándor Szandra által alapított márka nem csak a divatvilágban, de az Instagramon is megállíthatatlanul növekszik. 2018. januárja óta megháromszorozta követőinek számát, így jelenleg már több mint 210.000 követővel rendelkezik. A márka Instagram stratégiájában nagy szerepet játszik a brand imidzsébe tökéletesen passzoló influencer tartalom, amiért a cég továbbra sem fizet – helyette olyan influencerekkel dolgozik együtt, akik örömmel és gyakran viselik az ajándékba kapott ruhákat.
Számomra rendkívül fontos, hogy olyan véleményvezéreken lássam a ruháinkat, akik érzik és át is tudják adni a Nanushka által képviselt stílust és értékeket. Éppen ezért kreatív igazgatóként a mai napig személyesen felügyelem, hogy milyen tartalom kerül ki a platformra
– idézi a közlemény Sándor Szandrát, a márka alapítóját és tervezőjét. A siker nem véletlen, hiszen olyan világsztárok viselik Nanushka ruháit, mint például Hailey Bieber, Katy Perry vagy Amber Heard.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.