Kollár Kinga ismertetése szerint az összefoglaló tájékoztatókat a beérkező panaszok és az eljárások tapasztalatai alapján állították össze az utazóknak. Évente nagyjából ezer panaszt kezelnek, ennek csaknem harmada az utazással kapcsolatos bejelentés – közölte.
Kiemelte, hogy gyakori a repülőtársaságokat érintő panasz, az elmúlt tíz évben 13 ilyen eljárást folytattak le. A repülőtársaságok nagyon kedvezőnek tüntetik fel a jegyeik árát, később kiderül, hogy ezek még sem annyira kedvezőek, mivel bizonyos költségeket nem számítottak bele – mondta.
Kollár Kinga arra is felhívta a figyelmet: utazás előtt érdemes alaposan tájékozódni az utazási ajánlatokról, hogy részletesen mit tartalmaz az ár. A buszos utazásokkal kapcsolatos panaszok is gyakran érkeznek a GVH-hoz, mivel ezek sem mindig tartalmazzák a teljes költséget – sorolta.
A GVH tájékoztatója a www.gvh.hu oldalon található, és a közösségi médiában is közzétették.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.