BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Díjjal vennék rá a hazai vállalatokat, hogy több pénzt pumpáljanak a kultúrába

Az üzleti és a művészeti élet szereplői külön csónakban eveznek, pedig akár közösen is lapátolhatnának. A kultúra ugyanis pénz is.

Alig egy hónapig lehet még pályázni az Art is Business Díjra, amelyet decemberben ítélnek oda első alkalommal. A jelentkezés július 19-én kezdődött a vállalatok számára alapított egyedülálló, kultúratámogatásért és művészeti szponzorációért járó elismerésre, amelyet az azonos néven megjelenő magazin után keresztelték el: mindkettőt a kulturális menedzseléssel foglalkozó KortársPRos ügynökség – az ország egyetlen összművészeti brandkommunikációs kezdeményezése – hozta létre szándéka szerint azért, hogy ebben a formában is méltányolják a művészeti és kulturális életet támogató cégek munkáját, és egyre több szereplőt serkentsenek arra a versenyszektorban, hogy a jövőben vállaljon mecénási szerepet.

Fotó: VG

A benyújtott pályázati anyagokat egy öt főből álló kuratórium bírálja el. A testület munkájában olyan elismert kommunikációs szakértők vesznek részt, mint Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője, Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs felelőse, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs felelőse, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője és Balogh Máté András, a KortársPRos ügyvezető igazgatója.

A teljes cikket a Világgazdaság hétfői számában olvashatja

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.