Alig egy hónapig lehet még pályázni az Art is Business Díjra, amelyet decemberben ítélnek oda első alkalommal. A jelentkezés július 19-én kezdődött a vállalatok számára alapított egyedülálló, kultúratámogatásért és művészeti szponzorációért járó elismerésre, amelyet az azonos néven megjelenő magazin után keresztelték el: mindkettőt a kulturális menedzseléssel foglalkozó KortársPRos ügynökség – az ország egyetlen összművészeti brandkommunikációs kezdeményezése – hozta létre szándéka szerint azért, hogy ebben a formában is méltányolják a művészeti és kulturális életet támogató cégek munkáját, és egyre több szereplőt serkentsenek arra a versenyszektorban, hogy a jövőben vállaljon mecénási szerepet.
A benyújtott pályázati anyagokat egy öt főből álló kuratórium bírálja el. A testület munkájában olyan elismert kommunikációs szakértők vesznek részt, mint Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője, Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs felelőse, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs felelőse, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője és Balogh Máté András, a KortársPRos ügyvezető igazgatója.
A teljes cikket a Világgazdaság hétfői számában olvashatja
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.