Egyre felkapottabbak az ingatlannal foglalkozó karrierpályák, amiben a jó kereseti lehetőség is szerepet játszik – írta a hétfői Magyar Hírlap.
A cikkben megszólaltatták Benedikt Károlyt, a Duna House marketing- és PR-vezetőjét, aki azt mondta, hogy a szakma népszerűsége a piac fejlődésével és bővülésével párhuzamosan nőtt.
Előnyként említette, hogy ezen a területen a fiatalok és az idősek egyaránt megtalálhatják a számításukat.
Több mint ezer főből álló mintán vizsgálták a szakma legfontosabb ismérveit 2018-ban. A legfiatalabb dolgozó alig múlt 20 éves, míg a legidősebb már betöltötte a 73-at. Az átlagéletkor 44 év.
A legsikeresebb értékesítők a Duna House hálózatában a 40 év feletti nők és a 30 körüli férfiak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.