A státuszszimbólumok, mint például a legdivatosabb cipők és kiegészítők jelentősen rontják új barátságok esélyét – derült ki a MarketWatch cikkéből.
Az írás a Social Psychological and Personality Science folyóiratban közzétett új kutatásra hivatkozva kifejtette, hogy a tudósok hat különböző tanulmányt készítettek – és egyeztettek –, amelyek során a résztvevők kiértékelték, hogy milyen emberekkel szeretnének barátkozni, valamint azt, hogy milyen első benyomásra törekszenek, a potenciális új barátokkal szemben.
Míg magunkat előszeretettel „díszítjük fel”, sokkal kevésbé toleráljuk, ha az teszi ugyanezt, akivel barátkozni szeretnénk.
Új ismeretség, új barátság kötésekor sokkal könnyebben nyílunk meg „semleges” ruházatú emberek irányában.
Lehet, hogy milliárdokat pazarolunk drága luxuscikkekre, amelyek végül aztán társaságban inkább akadályoznak
– mondta Kimberlee Weaver Livnat, az izraeli Haifa Egyetem kutatója.
A válaszadók úgy gondolják, hogy egy drága üzletből származó póló ellenben jobb hatást tud elérni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.