A Z generáció egyik legnagyobb előadója, influenszere, színésze, Justin Bieber az idei egyik legnagyobb dobását hozta össze:
összeállt a Crocs cipő- és papucsgyárral egy ütős marketing erejéig.
A papucsokat gyártó cég a piacra dobta Bieber saját kollekcióját – olvasható a CNN-n. A designer szakmával ismerkedő sztár őszintén vallott az alkotói folyamatról:
Állandóan Crocs-t hordok, így teljesen természetes volt a saját ízlésem szerint összerakni egy párt.
https://www.instagram.com/p/CGC7NQBFk6X/
Bieber elmondása szerint valami olyan menő dolgot akart kiadni a kezei közül, amiben ő is lazán mutatkozna az utcán – ez a citromsárga papucs, teledíszítve stickerekkel. Aki lemarad, kimarad:
minden vásárló kicsit Justin Bieber bőrébe – papucsába – bújhat most 60 dollárért (közel 19 ezer forintért).
2020-ban a Crocs nagyon ráérzett az ütős reklámkampányokra. Még februárban így született meg a papucsok és a KFC-s csirkék verhetetlen fúziója is – szintúgy 60 dollárért a boltokban.
https://www.youtube.com/watch?v=GHkLo9_4oyQ&feature=emb_title
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.