Kontrollvesztett helyzeteket bemutató, pszichológiai alapú szimulációt készített a Lounge Group.
A játékos teszt az Internet Hungary konferencián debütált, több mint 60 résztvevővel. A kitelepülés legjobb pillanatait felvillantó videó a Lounge Group YouTube-csatornáján látható.
A teszt a pandémia időszakának, illetve bármilyen más krízishelyzet bizonytalanságainak hatásait szemlélteti és elemzi. Az ügynökségcsoport „Munkadinamika” projektjének keretében zajló konferencián több mint 270 előadó és fórumrésztvevő, illetve közel kétezer látogató volt jelen.
A Munkadinamika projekt célja
irányt mutatni a vezetőknek és kulcsot adni a kezükbe, hogy egy esetleges válsághelyzetben, a pandémiától elvonatkoztatva, hogyan tudják megerősíteni és támogatni munkatársaikat, beosztottjaikat.
A kutatás első szakaszából az az insight került napvilágra, hogy ha a vezető ismeri a kollégák kontrollal kapcsolatos viszonyát, akkor az segítséget nyújt számára az adott munkatárs munkahelyi és mentális helyzetét megismerni és időben beavatkozni. A kontroll változását játékélménybe csomagoló teszt normálistól eltérő helyzetekben vizsgálja és zavaró tényezők közepette veszi górcső alá a játékosok viselkedését, az érzékszervek fizikai összezavarása mellett megoldandó feladatokkal.
A játékos, mégis kontrollvesztéssel járó feladatokban több mint hatvanan próbálták ki magukat az esemény két napja alatt. A főként diplomás, vezető pozícióban dolgozó résztvevők összesen több mint 25 órán keresztül tették próbára képességeiket.
A játékosok több mint fele volt nő, a résztvevők közel hatvan százalékban pedig felső vezetők vagy diplomához kötött szellemi foglalkozásúak voltak.
A tesztelők nagyjából egyenlő arányban kerültek ki a 30–39, 40–49, illetve 18–29 éves korosztályból, e három csoport tette ki a kihívásra vállalkozók kilenctizedét. A tesztalanyok legnagyobb részben, 50 százalékban – az esemény jellegéből is adódóan – a marketing, média és PR területén dolgoznak, de az értékesítés-kereskedelem, illetve az adminisztráció-irodai munka is képviseltette magát.
A járványhelyzethez hasonló, a korábbitól szélsőségesen eltérő szituációkban elsősorban az újító és felfedező személyiségjegyek segítenek a helyes vállalatvezetői döntések meghozatalában
– derül ki a Lounge Group egyedi szimulációs kutatásából.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.