A Disney pénteken jelentette be, hogy az Egyesült Államokban idén elindítja a Disney+ streaming szolgáltatásának új, reklámokkal támogatott, olcsóbb verzióját – írja a CNBC. Pontos dátumot vagy árat még nem közöltek.
Az Egyesült Államokban már idén elérhető lesz a Disney+ reklámokkal támogatott, vagyis olcsóbb verziója, amely várhatóan 2023-tól más piacokon is megjelenik majd.
Bár konkrét indulási dátum és előfizetői ár még nem ismert, a vállalat sajtóközleményében azt írja, hogy
az új verzió bevezetése fontos lépés afelé, hogy 2024-re elérjék a 230-260 millió Disney+ előfizetőt.
Az olcsóbb előfizetői szint bevezetése lehetővé teszi a Disney-nek, hogy növelje az egy felhasználóra jutó átlagos bevételét. Ezt a mutatót alapul véve a vállalat jelenleg a legtöbb riválisa mögött helyezkedik el. Az Egyesült Államokban és Kanadában a Disney+ egy felhasználóra jutó átlagos havi bevétele 6,68 dollár volt az elmúlt negyedévben.
Az HBO Max, a Paramount+ és a Discovery+ már kínálnak reklámokkal támogatott streaming szolgáltatást.
A többségi Disney-tulajdonban lévő Hulu reklámokkal támogatott terméke havi 6,99 dollárért már szintén elérhető, a reklámmentes verziót pedig havi 12,99 dolláros áron kínálják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.