A 81 helyi oldalt működtető, főként a kormányzati politikusok lejáratásán dolgozó EzaLényeg portál hirdetésével igyekezett előnyhöz jutni a tavalyi országgyűlési választásokon az ellenzéki összefogás – tudta meg a Magyar Nemzet.
A lap írása szerint az ellenzék főként a baloldali fellegvárakban nem sajnálta a pénzt az EzaLényeg anyagainak népszerűsítésére, így például a miskolci oldal 463 cikkét 11,5 millió forinttal tolták meg, míg Pécsen 9,2 millió forintot költöttek 1976 tartalom népszerűsítésére. Azonban a részben külföldi eredetű tízmilliókból csak néhány mandátumot sikerült megszerezniük a csatatér-választókerületekben, azokat is csak szűk többséggel.
A pécsi Mellár Tamás például 51 597 érvényes leadott szavazat mellett csak 1153-mal kapott több voksot, mint a második helyezett kormánypárti jelölt,
míg Kunhalmi Ágnes Pestszentlőrincen ennél is szorosabb győzelmet aratott, noha az EzaLényeg XVIII. kerületi kiadásának írásait több mint 7,5 millió forintból reklámozták.
Az április 3-i választást követően szinte egyáltalán nem hirdetett az EzaLényeg-lapcsalád, így például Miskolcon és Pécsett sem. A Magyar Nemzet szerint az EzaLényeg-médiabirodalom mögött álló Oraculum 2020 Kft. közel kétmilliárd forintot kapott külföldről, az Action for Democracy nevű, Korányi-féle szervezettől és egy homályos svájci alapítványtól. 2019. és 2022. április 3. között a vállalkozás tartalmainak népszerűsítésére mintegy háromnegyed milliárd forint juthatott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.