A Z-generációt célzó carbonara konzerv egy világszerte jól ismert tésztaétel fantasztikus ízeit kombinálja az egyszerűséggel – írta közleményében a Heinz. Az olaszok azonban úgy gondolják, hogy nemzeti ételük egyik nagyszerűsége eddig is az egyszerűségében, könnyű elkészíthetőségében rejlett.
Szeptembertől lesz kapható a carbonara konzerves változata, melyet így hirdet a Heinz: „tészta krémes szószban pancettával”. A termék eleinte az Egyesült Királyság szupermarketeiben lesz kapható, később azonban várható a további terjesztése is. A Heinz úgy véli, a konzervcarbonara „tökéletes megoldás egy gyors és tartalmas otthoni étkezéshez”, az olaszok azonban másképp vélekednek erről.
A séf Alessandro Pipero, aki egy Michelin-csillagos éttermet vezet Rómában, macskaeledelnek nevezte a konzervet – írta a Mindmegette.
Több olasz gasztronómiai szakember is hangot adott nemtetszésének, Gianfranco Vissani séf például az mondta, a Heinznek „szégyellnie kellene magát”, hiszen új termékükkel „tönkreteszik az olasz kultúrát és konyhát”.
A római Glass Hostaria étterem séfje, Cristina Bowerman „borzasztó ötletnek” és a „konyha meggyalázásának” nevezte a konzerves verziót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.