A díjköteles utak főként a településeken kívül haladnak, de egyre nagyobb az igény, hogy az útdíjfizetéssel kapcsolatos ügyeket városon belül tudják intézni az ügyfelek – hívta fel a figyelmet a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. keddi közleményében.
A társaság felidézte: ehhez az elváráshoz igazodva döntöttek úgy tavaly, hogy nemcsak autóval, hanem tömegközlekedéssel, kerékpárral vagy gyalog is jól megközelíthető helyszínekre viszik ügyfélszolgálataikat.
Tavaly szeptemberben nyitotta meg a NÚSZ a 19. kirendeltségét Budapest belvárosában, a Rumbach Sebestyén utcában, ahol a nyitás óta eltelt egy évben csaknem négyezren fordultak meg,
és rövid időn belül meg kellett duplázni az ügyfélkiszolgálási kapacitást.
A 19 ügyfélszolgálat közül a nyolcadik legforgalmasabb lett a belvárosi iroda.
A közlemény szerint a NÚSZ minden évben a Pest megyei e-matricából értékesíti a legtöbbet,
idén az év első nyolc hónapjában csaknem 1,1 millió fogyott ebből a típusból.
A vidéki ügyfélszolgálatok közül továbbra is az egyik legnépszerűbb a székesfehérvári, amely szintén egy éve nyitott a városban, korábban az M7-es autópálya 59-es kilométerszelvényénél található pihenőben működött.
Az útdíjfizetési szolgáltató szerint a növekvő forgalom azt mutatja, hogy az ügyfelek számára kedvező volt a döntés.
Az éves megyei e-matricák értékesítésében Fejér megye áll a második helyen az országos rangsorban,
idén az első nyolc hónapban több mint 220 ezer Fejér megyei matricát vásároltak az autósok.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.