A Resident Art galériás tevékenysége mellett művészeti vásárokat, kiállításokat, edukatív programokat, társművészeti eseményeket szervez. Alapvető céljaik közé tartozik, hogy a képzőművészeti trendeket közel hozzák a hazai gyűjtőkhöz, megteremtve a művészet befogadóinak, értőinek és vásárlóinak szélesebb társadalmi bázisát. Vásáraikon karrierjük elején álló művészek kapnak lehetőséget a bemutatkozásra, műveik értékesítésére, galériájukban viszont életműveket építenek tudatosan. Alkalmi vásárlókat és komoly gyűjtőket is igyekeznek kiszolgálni.
Stark Attila a Resident Art alapítóival, Schneller János művészettörténésszel és Bánki Ákos festőművésszel egy időben indult, és Bánkival mindketten a Roham magazin köréhez tartoztak. A Roham a 2000-es évek közepén végzett tervező grafikusokat gyűjtötte össze, olyan alkotókat, mint Szöllősi Géza, Baranyai András, Stark Attila, Szabó Balázs, Bakó Tamás, Jánosi Anna. Stark Attila a magazin szerkesztőjeként tevékenykedett, és számos lemezborítót, könyborítót is tervezett.
Akkoriban jött divatba a street art, a fiatal képzőművészeknek az volt a törekvése, hogy kivigyék a művészetet az utcára, matricáztak, fújtak, sablonoztak, mindenhol ott akarták hagyni a jelüket a városban. Pezsgő időszak volt, amelynek a végén Stark Attila elkészítette a Kulo City című filmjét. Megalkotta Budapest alteregóját, benne a saját művészi alteregójával, és festészeti munkáiban is ezek köszöntek vissza.
Stark munkái felkapottak lettek, sokan vásároltak tőle, de a lendületet megakasztotta a 2009 után begyűrűző gazdasági válság, megtorpant a műkereskedelem, bezártak a kis galériák, köztük a Roham galériája is. Stark visszatért a grafikusi munkájához, és a papíralapú munkái forogtak főként a piacon, amelyekkel a kArton Galéria foglalkozott. Aztán pár éve, a Dobossy Aukciósházban felbukkantak az olajfestményei is, a Color City című képe másfél millió forintért kelt el.
A Resident Art vásárain népszerűek és keresettek voltak Stark képei, mindig akadt rájuk vevő, de ezek kisméretű, 30×30, illetve 40×40 centiméteres képek voltak.
A gyűjtők egyre gyakrabban kérdeztek rá, tudunk-e szerezni nekik nagyobb méretű vásznakat is, tapintható volt az érdeklődés, és időszerűnek tűnt emelni Stark Attila árszintjét is
– mondta el lapunknak Bánki Ákos a Resident Art képviseletében.
„Már a megnyitó előtt és a megnyitón eladtunk nyolc képet. Egyelőre belépő áron dolgozunk Starkkal, megnézzük, hogy reagál rá a piac, de eltökélt szándékunk, hogy felhúzzuk az árait a generációjához. Azt gondoltuk, hogy úgy lehet visszatenni a piacra, ha csinálunk egy nagy kiállítást, nagy méretű és nagy mennyiségű képanyaggal. Hatvan-hetven művet állítottunk ki, és a megnyitó óta sikere van. Van egy generáció, amely követte eddig Starkot, ők most is érdeklődnek.”
Stark Attila képeinek ára 200 ezertől 1,5 millió forintig mozog jelenleg, a Resident Art április végéig látható kiállítása jó indulás ahhoz, hogy ez az életmű stabil lépésekkel, és nem hektikus ugrásokkal, de méltó módon beárazódjon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.