A Hugo Boss német divatház az európai bázisához közelebbi helyszínen bővíti termelési kapacitását, hogy csökkentse a Délkelet-Ázsiától való függőségét, amely a globális ellátási láncok okozta fennakadások miatt válik szükségessé.
Daniel Grieder vezérigazgató, aki 2025-re évi 4 milliárd euróra kívánja megduplázni az eladásokat, a Financial Timesnak elmondta, hogy az ellátási láncok zavarai "hihetetlen kihívásokat" okoznak a Hugo Boss és riválisai számára, mivel rendszeresek a késői szállítások, ráadásul ezekhez egyre magasabb költségek társulnak.
A vállalat ezért bővíti a törökországi Izmirben található gyárát - mondta Grieder, hozzátéve, hogy közel 1000 új dolgozót kívánnak felvenni, és ezzel harmadával növelnék a személyzet létszámát.
Grieder az FT-nek arról is beszélt, hogy bővítik a márka termékportfólióját, és a zászlóshajónak számító öltönyök mellett több alkalmi és szabadidőruhát is kínál majd a társaság. A következő öt évre 500 millió eurót költenek a Boss üzletek fejlesztésére, és 2025-ig évi 100 millió euróval növelik a marketingbüdzsét.
A vállalatnak Németországban, Lengyelországban és Olaszországban is vannak telephelyei, amelyek Törökországgal együtt a ruhagyártás mintegy 20 százalékát adják.
A Hugo Boss 2021 harmadik negyedévében 40 százalékkal növelte eladásait az előző év azonos időszakához képest, a bevételek pedig 7 százalékkal voltak magasabbak, mint 2019 harmadik negyedévében, a világjárvány előtt.
A vállalat sokáig attól tartott, hogy a home office-ban dolgozó üzletemberek kevesebb öltönyt vásárolnak, a hagyományos üzleti ruházat forgalmában 50 százalékos visszaesésre rendezkedtek be, de ez szerencsére nem következett be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.