A McDonald’s és a Beyond Meat lassan két éve dolgoznak együtt az étteremlánc húshelyettesítő ételein. Ezalatt a vegánburgerük állandó helyet vívott ki magának a McDonald’s étlapján az Egyesült Királyságban, Írországban, Ausztriában és Hollandiában, és a Beyond Meat a McDonald’s McPlant burgerének pástétombeszállítójává vált.
A gyorsétteremlánc szerdai bejelentése szerint a németek nemsokára két újdonsággal is találkozhatnak az országban működő több mint 1400 egységében.
Egyrészt állandó jelleggel kapható lesz a McPlant burger, másrészt a világon elsőként náluk veszik fel a kínálatba a növényi alapú McPlant nuggetset.
A McDonald’s és a Beyond együtt fejlesztette ki az új, növényi alapú nuggetset, amelyet tavaly augusztusban kilenc stuttgarti étteremben sikeresen teszteltek. A nuggets borsóból, kukoricából, búzából és tempurapanírból készül. Az utóbbi egy könnyű tészta, amelyet jéghideg vízből, sóból és lisztből készítenek.
Az újdonságot a vállalatok az amerikaiakkal is megkóstoltatták, ám az ő ízlésüknek nem felelt meg.
A húshelyettesítő ételeket február 22-től lehet kérni az éttermekben.
A Beyond Meat 2021 óta árulja a növényi alapú csirkepótlékait az amerikai élelmiszerboltokban, míg a KFC-vel és a Panda Expresszel növényi alapú ételeket fejlesztett ki – írta a Fox Business.
A cég részvényei az elmúlt egy évben elveszítették értékük közel háromnegyedét. A befektetők szkeptikusan ítélték meg a Beyond Meat hosszú távú növekedési lehetőségeit, mivel az élelmiszerüzletek és az éttermek eladásai elmaradtak a várttól. A vállalat októberen kénytelen volt elbocsátani alkalmazottainak nagyjából egyötödét.
A részvények azonban szerdán, még a bejelentés előtt, 12 százalékos emelkedéssel zártak. A Beyond Meat február 23-án teszi közé a tavalyi negyedik negyedéves eredményét – írta a CNBC. Arról, hogy a növényi alapú hústermékek miért nem váltották be a reményeket, és hogy a Beyond Meat tavalyi lejtmenetében mi játszhatott még közre, korábban részletes írtunk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.