Elon Musk 2022 végén vásárolta fel a Twitter közösségi médiaplatformot, és amikor átvette a céget, X-re nevezte át, ezután megszabadult a vállalat régi, kismadaras logójától is.
Ezt követően online aukción árverésre bocsátotta az épület feliratait, a vállalat irodabútorait és berendezési tárgyait, a Twitter-szimbólumokat, például a madár vagy hashtag formájú dekorációkat és bútorokat. A legkisebb ajánlható összeg 25 dollár (kb. 8600 forint) volt. Azonban az elbocsátott dolgozók közül is többeknek olyan fontos volt, hogy beszerezzenek néhány relikviát és megtartsanak emlékként egy madár alakú asztalt, vagy akár egy kétméteres hashtag-szobrot, hogy több tízezer dollárt is hajlandók voltak kifizetni a tárgyakért. A LED-es Twitter-madár 40 ezer dollárért (kb. 14 millió forint) kelt el, de a legmagasabb ajánlatot a híres madárszobor kapta, amelyért 100 ezer dollárt (kb. 35 millió forint) fizetett egy licitáló – írta a Business Insider.
Ez magyarázható a vállalat iránt évek alatt kialakult elköteleződéssel, amikor lezárul egy korszak, felértékelődnek a hozzá kapcsolódó tárgyak, emlékek. Azonban az érzelmi kötődésnél prózaibb oka is lehet a „tárgykultusznak”, ugyanis a dolgozók a céges cuccokat sok pénzért az interneten értékesítik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.