Az Egyesült Államok és Kína között kialakult kereskedelmi feszültség, és Kínában az egyre súlyosabb gazdasági problémák miatt megnőtt a kereslet a megfizethető étkezési lehetőségek iránt, amely a gyorséttermi piac növekedését eredményezte az országban.
Miközben a világ legnagyobb márkái, mint az Apple vagy az Adidas a kivonulást fontolgatja Kínából, a KFC, a Starbucks kávézólánc, és a McDonald’s jelentős beruházásokat terveznek.
A KFC 2026-ra az ország 1, 4 milliárdos populációjának felét szeretné elérni szolgáltatásaival. A kínai piacban óriási befektetési lehetőséget lát a Starbucks is, ezt igazolja 220 millió dolláros befektetése egy kelet-kínai gyártó- és elosztóüzembe, amely az Egyesült Államokon kívüli legnagyobb projektjének számít – írta a Business Insider.
A McDonald’s is komoly pénzügyi lehetőséget lát a kínai befektetésekben. Mintegy ezer új éttermet nyit Kínában 2024 végéig, és további több ezer étterem nyitását tervezi az elkövetkező években is – számolt be a Business Insider.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.