Az első két nap a festményeké volt: 469 tétel várta gazdáját 93 millió forintot meghaladó kikiáltási árral. Végül 247 alkotás kelt el, ez 53 százalékos sikert jelent, és 54 millió forintos leütési eredményt hozott. A viszonylag alacsony összforgalom oka - a viszszamaradt tételek nagy számán túl - az volt, hogy az eladott alkotások árai sem nagyon kúsztak fel, és jó néhány magasról indított tétel nem kelt el. Így megmaradt a két legmagasabbra tartott szobor: sem a 216-os számú F. Fischer jelzésű, Merengő lány című (3,4 millió forint), sem a 226-os számú, Köllő Miklós alkotta Petőfi-szobor (2,2 millió) nem keltett akkora érdeklődést, hogy akár egy ajánlat is érkezzen rá. Ugyanakkor igazi verseny alakult ki a 124-es számmal indított Mednyánszky László-képért. Az Erdőbelső 1,6 millió forintról indult, és végül 4,6 milliós eredménnyel zárt, s ezzel a legmagasabb áron eladott tétele lett a két napnak. Egy-egy licittel cserélt gazdát az 1,2 millióért indított Barabás Miklós-férfiportré, Telepy Károly erdőrészlete és Csók István Balatonfüredi fenyves című képe. Ennél csak egy fokkal volt nagyobb érdeklődés A kis duzzogó című Bruck Lajos-kép iránt: az 1,1 milliós kikiáltási árat 1,2 milliós leütési követte.
A festményeknél valamivel jobban alakult a Nagyházi harmadik napi műtárgyárverése, bár ahhoz képest, hogy a cég ezen a téren milyen sikereket szokott elérni, ezúttal viszonylag sok tárgy visszamaradt. A kalapács alá került 397 tételből 231 kelt el, ez 58 százalékos sikert és 47,5 millió forintos leütési árat eredményezett, ez azonban éppen csak meghaladta a 85 millió forintos egész napi kikiáltási ár felét. A legmagasabb kikiáltási árat a 225-ös számú ékszertartó szekrényke érte el (4,8/6 millió forint). A sorban 393-as számmal induló perzsa Serapi szőnyeg követte, amely hihetetlen emelkedést produkált: 300 ezer forintos kikiáltási ár után 2,6 millió forintért ütötték le. A szőnyegek az aukció egyik legsikeresebb szekcióját alkották: az egy millió forint feletti leütési árak zömét ez a tárgykör érte el. Nem mindegyik darab ment el, de az említett serapi mellett még jó néhány esetben láthattunk nagyarányú licitemelkedést. A 357-es tételszámú perzsa Herisz 600 ezerről indulva érte el az 1,8 milliós árat, ugyanezen típus egy másik darabja (a 383. számú) 800 ezerről 1,5 millióra, míg a 60 ezer forintról induló kauká-zusi Kazak szőnyeg 360 ezer forintra kúszott fel.
A többi műtárgy-kategóriában kevés kiemelkedő eredmény született. Ilyen volt a 326-os számú, hatdarabos osztrák szalongarnitúra (1/1,4 millió forint). Ám jó pár "nagyágyú" eladatlan maradt, például a 4 millió forintról indított 18 karú, 19. századi osztrák csillár, vagy az igen különleges, párban levő, 2,6 millió forintról startolt komód és vitrin. A megmaradt magas árfekvésű tételekkel párhuzamosan viszont igen kelendőek voltak a 10 és 150 ezer forint között indított tételek.
Végül lássuk az órákat. Sajnos a legelszántabb gyűjtők távol maradtak az árveréstől, így - bár a 268-as számú, 19. század közepi kandallóóra 160 ezer forintért elkelt -, az 1,3, illetve 1,4 millió forintról indított osztrák és bécsi zenélőszerkezettel is ellátott negyedütős képórák nem. Az értő szem hiányáról tanúskodik az is, hogy visszamaradt a 278-as számmal indított, 1860 körüli osztrák mintaóra, amelyért csupán 240 ezer forintot kellett volna ígérni az új tulajdonosnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.