A közlemény szerint az ING Biztosító innovációs stratégiájának részét képezi egy új multi-disztribúciós modell kialakítása. Az ING stratégiai döntése új üzleti lehetőségek előtt nyithatja meg a kapukat, így az új eladási csatornával Magyarország legnagyobb lehetséges ügyfélköre válik elérhetővé a biztosítótársaság számára.
A döntés nem befolyásolja az ING üzleti gyakorlatát, hiszen a vállalat sikerei az elhivatott ügynökökön és a vállalati kultúrán alapszanak. A két társaság közötti megállapodás fontos része az is, hogy nem versenyeznek egymással, így maximalizálva a szövetség adta előnyöket.
A döntésünket, miszerint szövetségre lépünk a Brokernet-tel, két fontos cél vezérelte. Egyrészt, az ING olyan vállalat, amely aktívan keresi a lehetőséget az innovációra és a folyamatos fejlődésre. Másrészt, nagy erőket fordítunk a termékfejlesztésre, hogy leendő ügyfeleinknek az elérhető legjobb termékeket ajánlhassuk. Vállalatunk hosszú évek óta piacvezető a magyar életbiztosítási piacon és készen állunk arra, hogy más piacokon is növekedjünk. – mondta Martijn Gribnau, az ING Biztosító elnök-vezérigazgatója.
A magyar életbiztosítási piacon a piacvezető ING 2008 első félévében 49,5 milliárd forint díjbevételt ért el. A vállalat növelni kívánja előnyét az életbiztosítási piacon, továbbá erősíteni szándékozik vezető helyét a befektetéssel kombinált (unit-linked) biztosítási piacon.
A szövetség az ING teljes biztosítási portfoliójának csak egy részét érinti, míg a többi terméket továbbra is a vállalat jelenlegi értékesítési hálózatában dolgozó ügynökök kezelik majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.