Mint mondják, van élet a kampányon túl, és akár még profitálhatnak is a januártól érvényes új szabályozásból. Az online piac a több lábon állás stratégiája felé vette az irányt: a tömegtermékek (casco, lakás-, utasbiztosítások) mellett sorra jelennek meg a weben a vagyonbiztosítások is.
Az idén azonban még biztos a kötelezőé a fő szerep, a kgfb naptári évfordulójának eltörlése először csak 2011-ben jelentkezhet olyan módon, hogy a 2010-ben vásárolt gépjárművek biztosításai abban a kampányban már nem vesznek részt. 2010-től esztendőről esztendőre egyre több kötelezőnek lesz évközi évfordulója, ezekért az ügyfelekért pedig nem évente egyszer, hanem folyamatosan versenyeznek majd a biztosítók – mondja Bravik Attila, a CLB Alkusz ügyviteli igazgatója.
Az idén viszont még minden eddiginél nagyobb lehet a kampány, mert lesznek olyan szereplők, akik az „ez a harc lesz a végső” szlogennel próbálják majd magukhoz csábítani az ügyfeleket.
„Pedig ez nem igaz, hiszen körülbelül öt év alatt folyamatos intenzitáscsökkenéssel szűnik majd meg a kampány, amelyet az évközi verseny folyamatos erősödése vált fel” – magyarázza Bravik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.