A projekt szervezői jelezték: jelenleg további félezer üzletben készítik elő a terminálok kihelyezését. A kampány elsősorban a kis- és közepes méretű üzletekre fókuszál: a fővárosban újonnan bekötött boltok 49 százaléka évente 10 milliónál kisebb forgalmat bonyolít, 23 százalékuk 10 és 30 millió forint közötti értékben, 19 százalékuk pedig 30 millió forint feletti értékben értékesít terméket/szolgáltatást.
A megkeresett kereskedők közül az elektronikai cikkeket forgalmazó boltok vezetői voltak a legfogékonyabbak a kártyaelfogadás bevezetésére: ők adják az összes új kártyaelfogadó üzlet 16 százalékát. 13-13 százalékban találunk élelmiszerboltot és vendéglátó-ipari egységet, míg a ruházati boltok 8 százalékban képviseltetik magukat. A programnak köszönhetően a budapestiek 27 új virágboltban, 13 papír-írószer üzletben, 7 óra-ékszer kereskedőnél és 7 újonnan csatlakozott filmkölcsönzőben használhatják a bankkártyájukat vásárlásra.
Gauder Milán, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős üzleti igazgatója elmondta: „A program során kiderült: Budapesten a kereskedők ma már kisebb összegek esetén is számítanak a kártyahasználatra, érzik erre a fogyasztói igényt, és ennek megfelelően nyitottak a szolgáltatás bevezetésére. Általánosságban elmondható, hogy az érdeklődő kereskedők ötöde vezeti be a kártyaelfogadást közvetlenül a marketing akciót követően. A virágboltok, papír-írószer ützletek, vegyes profilú ajándékboltok, DVD kölcsönzők és élelmiszerboltok esetén ez az arány akár 30% is lehet. Esetükben a kiélezett versenyhelyzet megkívánja a szolgáltatások bővítését, mely - a jelen nehéz piaci körülmények között - elengedhetetlen a fennmaradáshoz.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.