A márkacascót a CLB Független Biztosítási Alkusz dolgozta ki 2008-ban, elsőként a Renault számára. A kizárólag az adott gyártmányhoz kapcsolódó márkakereskedésekben elérhető csomagok lényege a piaci standardokon felüli szolgáltatások felár nélküli kínálata.
A márkacasco a szolgáltatási lehetőségeit tekintve mindeddig egyedülálló innovációnak számít a hazai biztosítási piacon. A márkakereskedésekben elérhető kalkulátorban valamennyi, a casco-szegmensben meghatározó biztosító egyedi, speciális márkaigényekhez igazodó ajánlatai megtalálhatók. A standard termékeket a biztosítók jellemzően az alábbi extra szolgáltatásokkal egészítik ki, felár nélkül:
Avulás-mentesség: a javítás során cserére szoruló alkatrészek jelentős amortizációs levonásának mellőzése akár a gépkocsi 6 éves koráig.
100%-os javítási határérték: A biztosítók általában csak a káridőponti érték 60-80 százalékáig vállalják a javítás költségeit, afelett egyszerűen gazdasági totálkárosnak nyilvánítják az autót. A márkacasco esetében viszont a káridőponti érték 100 százalékáig javítható az autó.
Csökkentett önrészű térítés: A biztosítók jellemzően az önrész minimum további felezését vállalják.
Aktív kárrendezés: A gépkocsi cascós biztosítója téríti meg a károkozó autó biztosítója helyett a teljes elszenvedett kárt, majd elszámol a károkozó biztosítójával.
Bérautó-szolgáltatás: a javítás idejére, akár 10 napra ingyenes szolgáltatásként
Szállítás plusz: Nem csupán a legközelebbi, hanem az értékesítést végző kereskedés szervizéig ingyenes, limit nélküli szolgáltatás
Márkahűség-kedvezmény: Totálkár esetén azonos márkájú új jármű vásárlásakor az új jármű biztosítási díját csökkenti.
„A márkacasco nem csupán az ügyfelek, hanem a márkakereskedők számára is kedvező konstrukció, karambol esetén ugyanis preferálja az értékesítést végző márkakereskedések szervizeiben történő javítást. – mondta el Németh Péter, a cég értékesítési igazgatója.
- A konstrukció sikerét jelzi, hogy a Renault után már a Kia, a Skoda és a Suzuki márkakereskedéseiben is elérhető a márkacasco, és várhatóan hamarosan további márkák ügyfelei szintén a piaci ajánlatnál kedvezőbb, többet nyújtó casco-ajánlatok között válogathatnak.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.