Hozzátette: a szabályrendszert a fogyasztóvédelemre szakosodott Relevancia Kft.-vel együttműködésben dolgozták ki, amerikai, ausztrál, brit, ír, európai, világbanki és magyar fogyasztóvédelmi elvek alapján.
Az AXA kódexéből – hangsúlyozta az országigazgató – egyértelműen és könnyen áttekinthetően megismerhetők a bank tájékoztatási követelményei, a fogyasztók hitelképességének elbírálására vonatkozó elvárások, a hitelszerződés formai és tartalmi követelményei, az előtörlesztés és a futamidő módosításának lehetőségei, a belső panaszkezelési mechanizmus, illetve a végrehajtás követelményei is.
Az AXA – hangzott el a sajtótájékoztatón – belső ügyféltanácsot is létrehoz a felmerülő panaszok eredményesebb kezelése érdekében, illetve – amennyiben azon keresztül sem sikerül megállapodni az ügyféllel – külső mediátor segítsége is igénybe vehető majd. Ez utóbbi költségét – amely nem lesz vállalhatatlan, de az indokolatlan igénybevételek megelőzésére alkalmas – a szolgáltató és az ügyfél fele-fele részben állja majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.