A már decemberben ismertté vált, előzetes adatoknak megfelelően a K&H Biztosító rögzítette a legtöbb – mintegy 360 ezer – új szerződést, majd az Allianz következik 275 ezer szerződéssel, az új belépő Astra (120 ezer új ügyfél) előtt. Jelentős piaci részesedést hasított még ki az új szerződések alapján a Posta Biztosító, a Generali és a Köbe is, egyenként hozzávetőlegesen százezer új szerződést kötöttek.
Kaszab Attila, a K&H Biztosító nem életbiztosításokért felelős vezérigazgató-helyettese korábbi kommentárja szerint már a 2009-es kampányban is voltak arra utaló jelek, hogy a választásban már nemcsak az ár számít, hanem felértékelődik a szolgáltató megbízhatósága, pénzügyi stabilitása is. A tavalyi kampányban – tette hozzá – ez egyértelműen bebizonyosodott, hiszen a K&H megközelítőleg kétszer annyi új szerződést kötött, mint ahányszor a legjobb díjat ajánlotta.
A négy-ötszázezer évközi díjas jármű piacán ugyanakkor kissé más a helyzet. A Biztosítás.hu januári adatai alapján a kampányban legnépszerűbbnek számító biztosítótársaságok közül a második helyet elcsípő Allianz – a K&H-t megelőzve – az élre ugrott, míg a kampánykedvezményét januárra is megtartó Köbe feljött a harmadik helyre. Az évközi váltók átlagdíja ugyanakkor kismértékben emelkedett, és mintegy 23 ezer forint körül alakult.
A Magyar Biztosítók Szövetségének (Mabisz) adatai alapján a hazai biztosítók összesen nagyjából 90 milliárd forintnyi díjbevételt realizáltak kötelező gépjármű-felelősségbiztosításból 2010 első három negyedévében. A díjbevétel alapján az Allianz – több mint 35 százalékos részesedéssel – magasan piacvezető, a K&H Biztosító részesedése az első kilenchavi adatok alapján 6,9 százalékot tett ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.