Egyértelműen a korábban kárt okozott autósok lehetnek az idei kgfb kampány vesztesei, ha nem váltanak biztosítót – állítja a régi ügyfelekre érvényes úgynevezett index-díjak összehasonlításának alapján a CLB közleménye.
A közlemény idézi Németh Pétert, a CLB kommunikációs igazgatóját, aki szerint a szolgáltatók most először határozottan igyekeznek megtartani a hűséges ügyfeleiket is, ha másképp nem, legalább úgy, hogy – a korábbi gyakorlattal ellentétben – nem emelik a díjukat. Vagyis nem velük fizettetik meg az új ügyfelekért folytatott harcban elszabadult kedvezmények miatti, több százmillió forintos bevételkiesést.
Tavaly ezt a hiányzó pénzt a kockázatviselők a mintegy kétmillió úgynevezett inaktív – zömében tájékozatlan nyugdíjas – ügyfélen hajtották be. Akár tízezrekkel is megemelték a díjukat, de már kedvezménynek számított az is, ha legalább változatlanul hagyták a tarifáikat.
A szemfüles ügyfelek korábban felmondással és visszaszerződéssel játszották ki hálátlan biztosítójukat, vagy végleg elpártoltak tőle. Elképzelhető, hogy erre a trükközésre idén is sokaknak szükségük lesz, mert kiderülhet, hogy a jelenlegi biztosítójuk által ajánlott díjnál sokkal jobbat kaphatnak újként.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.